Logo Twitter Social Icon Rounded Square Color Logo LinkedIn 2C 66px R    

  

ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΕΔΙΩΝ,

ΤΩΝΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ,

ΣΤΗ ΝΕΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ eNotices2,

ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΗΣ Ε.Ε.,

ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ

ΕΑΔΗΣΥ (ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ)

Πατήστε εδώ

 

 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ 4412/2016 & 4413/2016

Πατήστε εδώ

 

 Για την υποστήριξη αναθετουσών αρχών / αναθετόντων φορέων

 και οικονομικών φορέων κατά τη διαδικασία ανάθεσης και εκτέλεσης

 δημοσίων συμβάσεων δείτε το έγγραφο της Αρχής 770/4-2-2021

 που είναι αναρτημένο στα διευκρινιστικά έγγραφα

 

 

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ

ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ

ppp.eaadhsy.gr

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Ε.Α.Α.ΔΗ.ΣΥ. - art4605_53_20

Ευρετήριο Άρθρου

Άρθρο 20

Περιγράμματα θέσεων Προϊσταμένων Τμημάτων ή Γραφείων

1. Τα καθήκοντα των προϊσταμένων Τμημάτων ή Γραφείων είναι τα παρακάτω:
α) Η λειτουργική διασύνδεση των ασκούμενων αρμοδιοτήτων με τους επιχειρησιακούς στόχους της υπερκείμενης Διεύθυνσης.
β) Η συγκέντρωση, επεξεργασία, σύνθεση και παρουσίαση των απαραίτητων δεδομένων για την υποστήριξη της διαδικασίας λήψης αποφάσεων.
γ) Η παρότρυνση των υπαλλήλων για την υλοποίηση των δράσεων του Τμήματος ή του Γραφείου.
δ) Η ορθολογική κατανομή του αντικειμένου και των εισερχομένων στους υπαλλήλους του Τμήματος ή του Γραφείου.
ε) Η διασφάλιση συνθηκών συνεργασίας με άλλες υπηρεσίες της Αρχής και λοιπών φορέων της Δημόσιας Διοίκησης.
στ) Η ανίχνευση επιμορφωτικών αναγκών του προσωπικού και η διαμόρφωση ευκαιριών μάθησης για το σύνολο αυτού.
ζ) Η εισήγηση στον Προϊστάμενο της υπερκείμενης οργανικής μονάδας για ζητήματα σύστασης, τροποποίησης και κατάργησης θέσεων εργασίας και των σχετικών Περιγραμμάτων Θέσεων Εργασίας (ΠΘΕ) του Τμήματος ή του Γραφείου.
η) Η εφαρμογή και η παρακολούθηση της θεσπισμένης στοχοθεσίας σε ατομικό επίπεδο και η ανάληψη πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της αποδοτικότητας των υπαλλήλων.
θ) Η αξιολόγηση του προσωπικού σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο.
ι) Η ανάληψη πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της λειτουργίας του Τμήματος και η τήρηση των προβλεπόμενων προθεσμιών. ια) Η μέριμνα για την τήρηση του Αρχείου του Τμήματος ή του Γραφείου.
2. Επιπρόσθετα καθήκοντα που απορρέουν από αρμοδιότητες που περιγράφονται σε ειδικότερη κείμενη νομοθεσία ή σε ειδικότερες σχετικές κανονιστικές διατάξεις διατηρούνται σε ισχύ.