Logo Twitter Social Icon Rounded Square Color Logo LinkedIn 2C 66px R    

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΓΡΑΦΙΚΗΣ ΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ Ε.Α.Α.ΔΗ.ΣΥ.

1. Περιγραφή

Σε συνέχεια της υπ. Αριθμ 252/2015 Απόφασης της Αρχής, σας διαβιβάζουμε αναλυτική περιγραφή των αναγκών της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων (περιγραφή είδους και ποσότητες) σε είδη γραφικής ύλης, εξοπλισμού γραφείου και φωτοτυπικό χαρτί καθώς και τις ελάχιστες απαιτήσεις που αφορούν στην εν λόγω προμήθεια και παρακαλούμε για την υποβολή της προσφοράς σας.

Τα απαιτούμενα είδη και ποσότητες περιγράφονται αναλυτικά στον παρακάτω Πίνακα (δείτε εδώ).

2. Ελάχιστες Απαιτήσεις - Κριτήριο επιλογής

2.1. Οι ελάχιστες απαιτήσεις της Αρχής για την προσφερόμενη υπηρεσία είναι οι εξής:
- Οι ενδιαφερόμενοι θα υποβάλλουν τις προσφορές τους για το σύνολο των προαναφερόμενων ειδών. Ο φάκελος της προσφοράς θα εμπεριέχει αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος συνοδευόμενη από τον ανωτέρω πίνακα, από τον οποίο θα προκύπτει το κόστος με και χωρίς Φ.Π.Α.
- Η παράδοση των ειδών θα λάβει χώρα από τον ανάδοχο α) στα γραφεία της Αρχής, στην οδό Κηφισίας 7, 5ος όροφος, Αμπελόκηποι, Αθήνα και β) στο Περιφερειακό Γραφείο Θεσσαλονίκης (Διοικητήριο, Θεσσαλονίκη, Γραφείο 423). Στο Περιφερειακό Γραφείο θα παραδοθούν περί τα 20 κιβώτια φωτοτυπικού χαρτιού και περί τα 5 κιβώτια λοιπής γραφικής ύλης.
- Η μεταφορά του συνόλου των ειδών θα πραγματοποιηθεί μετά από συνεννόηση που θα προκύψει μεταξύ της Αναθέτουσας Αρχής και του αναδόχου και θα αποθηκευθεί σε χώρους που θα υποδειχθούν στον ανάδοχο.
- Η συσκευασία και η μεταφορά του συνόλου των υλικών θα πραγματοποιηθεί με ευθύνη του Αναδόχου.
- Κατά την παράδοση των ειδών θα παρευρίσκονται υπάλληλοι της Αρχής και θα ελεγχθούν τα είδη και οι ποσότητες που θα παραδοθούν από τον ανάδοχο.
2.2. Κριτήριο επιλογής του αναδόχου είναι η χαμηλότερη τιμή στο σύνολο της προσφοράς.

3. Τρόπος υποβολής προσφοράς

3.1. Οι προσφορές θα πρέπει να υποβληθούν σε κλειστό φάκελο το αργότερο μέχρι την 13η Νοεμβρίου 2015 και ώρα 15:30, στα γραφεία της Αρχής επί της οδού Κηφισίας 7, ΤΚ 11523, Αμπελόκηποι - Αθήνα, στο τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης και Ανθρώπινου Δυναμικού, με τους ακόλουθους τρόπους α) προσωπικά ή με εκπρόσωπό τους στην ανωτέρω διεύθυνση. β) με συστημένη ταχυδρομική επιστολή που θα απευθύνεται στην Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων. (Ε.Α.Α.ΔΗ.ΣΥ.). Η ημερομηνία υποβολής στην περίπτωση αυτή θα προκύπτει από τη σφραγίδα ταχυδρομείου.
Οι φάκελοι θα φέρουν τις κάτωθι ενδείξεις:
- Την λέξη «ΠΡΟΣΦΟΡΑ»
- Τον πλήρη τίτλο της ΑΡΧΗΣ που διενεργεί την προμήθεια
- Την ένδειξη "Προσφορά για την προμήθεια γραφικής ύλης και εξοπλισμού Γραφείου".
- Τα στοιχεία του προσφέροντος, ήτοι την επωνυμία, το ΑΦΜ, τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου, τον αριθμό τηλεομοιοτυπίας (fax) και την ηλεκτρονική του διεύθυνση (e-mail).
- Οι εκπρόθεσμες προσφορές δεν λαμβάνονται υπόψη και επιστρέφονται χωρίς να αποσφραγισθούν.
3.2. Εναλλακτικές προσφορές δε γίνονται δεκτές και απορρίπτονται ως απαράδεκτες.
3.3. Ο ανάδοχος υποχρεούται να προσέλθει για την υπογραφή της σχετικής σύμβασης εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από την την κοινοποίηση της σχετικής έγγραφης ειδοποίησης σε αυτόν.
3.4. Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνηση μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης & Ανθρώπινου Δυναμικού στα τηλέφωνα 2132124700, 2132124723, 2132124725 και 213 2124713.

4. Προϋπολογισμός.

Η συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη της προμήθειας ανέρχεται στο ποσό των 5.900,00 € συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Η καθαρή αξία της προμήθειας υπόκειται στις νόμιμες κρατήσεις υπέρ δημοσίου οι οποίες θα βαρύνουν τον ανάδοχο και σε παρακράτηση φόρου εισοδήματος.